{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

roqiaafzail1390 70372328

دیدگاه ها (۰)

از اولم اون زندگیت بود نه من از دورغ میگفتی زندگیمی لعنتیییی...

خدای حق من نبود جدایییییییییی.....

اگر بمیرم خوش حال میشی یا ناراحت...؟

...

روش ناب

♡ Mikasa Akerman ♡

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط