هفت سالشه و نابیناست. نواختن موسیقی رو با گوش دادن و لمس
هفت سالشه و نابیناست. نواختن موسیقی رو با گوش دادن و لمس کردن یاد گرفته؛ و این نتیجهی زحمتاشه
لحظه لحظهی این کلیپ زیباست ولی بنظرم اون لحظهای که در حین نواختن یک لبخند ملایم میزنه قشنگترین ثانیهی این کلیپه😍
لحظه لحظهی این کلیپ زیباست ولی بنظرم اون لحظهای که در حین نواختن یک لبخند ملایم میزنه قشنگترین ثانیهی این کلیپه😍
- ۱۲.۵k
- ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط