{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چقد جناب مولانا قشنگه میگه :

چقد جناب مولانا قشنگه میگه :
هرکسی را همدم غم‌ها و تنهایی مدان
سایه همراه تو می‌آید
ولی همراه نیست...!🖤🌙
#غمگین #دپ
دیدگاه ها (۰)

🖤🥀#غمگین #دپ

جایی واسه بچگیام نی💔#غمگین #دپ #تتلو

الان که بد حالم💔#غمگین #دپ #صدایم_را_بشنو

گلم پیشم نیس🖤:)#غمگین #دپ

تکست

ختمِ کلام دوست داشتن فقط اونجا که جناب مولانا میگه:"من زخم ت...

من از چشمان زیادی گذر کردم اما فقط غرق چشمان تو شدم ... .‌.....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط