{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خیلی هم مودبانه هست 🔪

خیلی هم مودبانه هست 🔪
دیدگاه ها (۲)

یعنی .... افتخارو داشتی😂

من در نمیزنم میام با لگد 😂🔪👍

فردا امتحان صبحانه دارم 😂🤧

... بمیرم🥲🤧

آره واقعا خیلی مودبانه بود. 🤣👍🏻🌱⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀   ...

مودبانه ترین و خطرناکترین تهدیدی که دیدم :🇮🇷

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط