{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‏هیچ دلیلی واسه ناراحت نبودن نیست...🖤🙂

‏هیچ دلیلی واسه ناراحت نبودن نیست...🖤🙂
#_کپی_آزاد💯💫
دیدگاه ها (۲۴)

فقط آخرش که میخونه 🙂#_کپی_آزاد🖤🙂

نظرتون در مورد این ادیت!

ای وای گُلوم🤍نظرتون درباری این آهنگ :)؟

دلت گرفته حق داری نه...🖤🙂#_کپی_آزاد💯💫

مهم‌ترین دلیلی واسه زندگی منی ...💋 ִֶָ 🎀 ִֶָ | @bahar.bahad...

ولی اونا دلیلی شدن واسه زندگی کردنم:) ❤️‍🩹

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط