{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اقا نتونستم تحمل کنم اینو نزارم براتون😭😭😭😭✨✨✨✨

اقا نتونستم تحمل کنم اینو نزارم براتون😭😭😭😭✨✨✨✨
دیدگاه ها (۱۸)

گربه عو عی عع رو میبینم یاد کیوما میوفت_

راستی یادتونه اینو گذاشته بودم؟ اون موقع گشاد بودم که توضیح ...

بعد مدتها از پروف یور کشیدم بیرون🗿تکشیر گذاشتم👺تا وقتی حالم ...

عع پیروت_

یکی گقته بود هرکی اینو بزاره یچیزیه منم نتونستم نزارم🥹بپرسید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط