{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شرور و تبهکار بدون احساس...💔:)

شرور و تبهکار بدون احساس...💔:)
𝖋𝖔𝖑𝖑𝖔𝖜=𝖋𝖔𝖑𝖑𝖔𝖜💗
دیدگاه ها (۰)

_باشه، ولی بهت هشدار میدم ممکنه قلبت بشکنه...💔:)+الانم شکسته...

انیمه فقد این... :)𝖋𝖔𝖑𝖑𝖔𝖜=𝖋𝖔𝖑𝖑𝖔𝖜💗

خیلی نزدیکم نشو وجودم تاریکه...💔:)𝖋𝖔𝖑𝖑𝖔𝖜=𝖋𝖔𝖑𝖑𝖔𝖜💗

من میخام زندگی کنم... 💔میخام زندگی کنم... 𝖋𝖔𝖑𝖑𝖔𝖜=𝖋𝖔𝖑𝖑𝖔𝖜💗

اهنگ # داریوش تبهکار

ته ته تبهکار #داریوش_تبهکار

یه شرور همیشه شرور باقی میمونه...اگه قهرمان داستان رو تعریف ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط