{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

۸/۱۰ این انیمه رو من ندیدم☹

۸/۱۰ این انیمه رو من ندیدم☹
دیدگاه ها (۱)

۹/۱۰همه با این انیمه ک آشنا هستیم😄 💕

۱۰/۱۰اینم آخری ک خیلعی غمناکه💖 😿 😿

۷/۱۰من عاشق اینم خیلی قشنگه😻 💞

۶/۱۰اینم فوقالعاده اس😻 اصن همه خوبن😹 😹

داستان اون صحنه اخریه چیه؟؟من تا الان همچین صحنه ای رو تو ای...

اصلا این انیمه.🤌🎀(هنوز ندیدم)

من کل انیمه رو ندیدم نمیدونم کی بود که تبدیل شد🫷🙂‍↕️🫸

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط