{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

۱۰/۱۰اینم آخری ک خیلعی غمناکه💖 😿 😿

۱۰/۱۰اینم آخری ک خیلعی غمناکه💖 😿 😿
دیدگاه ها (۸)

من اعتراف میکنم از میکاسا خوشم نمیاد😸

💖 😶

۹/۱۰همه با این انیمه ک آشنا هستیم😄 💕

۸/۱۰ این انیمه رو من ندیدم☹

اینم ب خواطر دوست عزیزم ک ارمی و فیک تهکوک رو مینویسه ک باز ...

عاشق اینم ک آهنگایی که روشون قفلی ام و بقیه میگن قدیمی شده ،...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط