{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

۹/۱۰همه با این انیمه ک آشنا هستیم😄 💕

۹/۱۰همه با این انیمه ک آشنا هستیم😄 💕
دیدگاه ها (۵)

۱۰/۱۰اینم آخری ک خیلعی غمناکه💖 😿 😿

من اعتراف میکنم از میکاسا خوشم نمیاد😸

۸/۱۰ این انیمه رو من ندیدم☹

۷/۱۰من عاشق اینم خیلی قشنگه😻 💞

این دنیا خیلی واسه هممون اشنا نیست؟

منتظر فصل آخر این اثر هستیم دیگه وقتی بلیچ باشه انیمه دیگه ر...

انیمه عاشقانه ای ک دوسش داری چیه؟ منکه دل ت دلم نیست انیمه م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط