سکوت.....
سکوت.....
و دیگر هیچ نمیگوییم
که این بزرگترین اعتراض دل
من است!!
به تو............
سکوت را دوستدارم
بخاطر ابهت بی پایانش!!
و دیگر هیچ نمیگوییم
که این بزرگترین اعتراض دل
من است!!
به تو............
سکوت را دوستدارم
بخاطر ابهت بی پایانش!!
- ۸۰۶
- ۰۵ مرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط