به قلب من تو با چشمت
به قلب من تو با چشمت
تو هر دم میزنی تیشه
نکن با قلب من بازی!!
«مگه داریم،مگه میشه»..
تو هر دم میزنی تیشه
نکن با قلب من بازی!!
«مگه داریم،مگه میشه»..
- ۱.۳k
- ۰۵ مرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط