{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

😍نسبت به ماههای دیگه خیلی قشنگ تره😍

😍نسبت به ماههای دیگه خیلی قشنگ تره😍
😊نه بخاطر اینکه متولد آبان هستما نه...😊
🍁واسه اینکه برگها تند تر میریزن،🌧️بارون تند تر میباره
❤️قلبها هم تند تر میزنه،👩‍❤️‍👨اصلا هواش دونفره تره.
🎊تــــــــــولـــــدم مبـــــارڪ🎊
#خاص
دیدگاه ها (۱۶)

تولدم مبارک #خاص #جذاب

منو میگه هاツ #خاص

بعله اینطوریاس ما خاصیمツ #خاص

@hamidmoheb تـــــولدت مبـــــارڪ

میشه فقط چند لحظه وقتتو بگیرم! اگه هم نخواستی نخون و برو بچه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط