{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش میشد دیدار اول رامومیایی کرد

کاش میشد دیدار اول رامومیایی کرد
تا که عشق نمیرد هرگز....👌
دیدگاه ها (۱)

تلخی عشق از تظاهر های شیرین بهتر است....سیلی مادر کجا وبوسه ...

تو از آن من نیستی.....اماتورا دوست دارم.....محمود‌ درویش

گر قیامت قصه باشدمن کجا بینم تورا.......؟

دلتنگتم مامان

کاش با تو میشد صد هزار سال عمر کرد ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط