{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو از آن من نیستی.....اما

تو از آن من نیستی.....اما
تورا دوست دارم.....
محمود‌ درویش
دیدگاه ها (۱)

کاش میشد دیدار اول رامومیایی کردتا که عشق نمیرد هرگز....👌

گر قیامت قصه باشدمن کجا بینم تورا.......؟

شرحی زحال وحالی زشرح نیست....

قشنگ ترین توصیف رابطه هایلانگ دیستنس محمود درویش گفته :تورا ...

دوستت‌دارم!با وجود این‌که تورا به آغوش نکشیدمو تو را همیشه ن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط