من اگه همین الانم زلزله بیاد
من اگه همین الانم زلزله بیاد
با باقیمونده غذاهای که لای
دکمه های کیبوردم هست.....
میتونم یک ماه زیر آوار
زنده بمونم.....
.........................................................
آره تو محشری..از همه سری..
تو یک افسونگری!!
«مکالمه من با آیینه اتاقم»
با باقیمونده غذاهای که لای
دکمه های کیبوردم هست.....
میتونم یک ماه زیر آوار
زنده بمونم.....
.........................................................
آره تو محشری..از همه سری..
تو یک افسونگری!!
«مکالمه من با آیینه اتاقم»
- ۶۸۸
- ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط