کاش "جعبه سیاه" داشتی؛
کاش "جعبه سیاه" داشتی؛
بعد از رفتنت:)
زیر و رویش میکردم
تا بیابم علت رفتنت را...
من به جهنم
جوابِ اذهانِ عمومی را باید بدهم...
بعد از رفتنت:)
زیر و رویش میکردم
تا بیابم علت رفتنت را...
من به جهنم
جوابِ اذهانِ عمومی را باید بدهم...
- ۸۲۷
- ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط