{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هر کی غزله

هر کی غزله





فدایی داره...
دیدگاه ها (۱۳)

وای من الان اینطوریم

عاشقشم

یارو ساعت 6 صبح زنگ آیفون خونمون رو زده:با هزارتا بدبختی بلن...

یکی اینو باسم معنی کنه

فدایی.......#فدایی #رپ #رپفارسی #حقیقت #زندگی #ویسگون #کلیپ_...

فدایی #اشکان_فدایی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط