{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وای من الان اینطوریم

وای من الان اینطوریم
دیدگاه ها (۳)

عاشقشم

امروز کفش حدید واسه تابستون گرفتم خوبه

هر کی غزله فدایی داره...

یارو ساعت 6 صبح زنگ آیفون خونمون رو زده:با هزارتا بدبختی بلن...

وای منم جدیدا اینطوریم

منم که اینطوریم؟

والا من اینطوریم😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط