{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عشؓقــہ۪۪ٜ مجازے

عشؓقــہ۪۪ٜ مجازے
اولش «مـات» میشے
آخر۪ش«ڪات» میشے
و تهش «بلاڪ» میشے
سادست نہ؟

‌ ‌‌‎‌‌‎‌‎‌‌‌‌‎‌‌
دیدگاه ها (۳)

برای کسی که تنهاست،آینه...تنهایی دیگری ست. #اوزدمیر_آصاف

حال من با خنده های تودائما خوبه...

بزرگترین خوشبختی این است که ما را بخاطر خودمان و برای انچه و...

بِہ دَرونَت بِنگــر تو خودِ مُعجِـــزه ای..

عاشقانه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط