شانس اوردیم بازی تو شهریور بود
شانس اوردیم بازی تو شهریور بود
وگرنه عبدی مدرسه بود به دربی نمیرسید
وگرنه عبدی مدرسه بود به دربی نمیرسید
- ۲.۳k
- ۳۱ شهریور ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط