{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فوتبال yas_perspolisi 27326484

دیدگاه ها (۲)

شانس اوردیم بازی تو شهریور بودوگرنه عبدی مدرسه بود به دربی ن...

تعویضات لعنتیتعویضات 😂 ❤

‏از ره نرسیده ظلم‌ها را دیدیبر ظلمتِ شب،چو نورِ حق تابیدیحرف...

‏بر چشم بد و بدخواه پرسپولیس لعنت ❤ ️

👌👌🤭🤭🤌🤌🤭🤭

بله........تازه به دنیای ما خوش آمدین!! آقای قلعه نویی

🤌🤌👏👏👏👏👏👏👌👌

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط