بیش از اندازه دوست داشتن بیماری است...
بیش از اندازه دوست داشتن بیماری است...
نباید بیش از اندازه دوست داشت
مردم به آن احتیاج ندارند.
#رومن_پولانسکی
نباید بیش از اندازه دوست داشت
مردم به آن احتیاج ندارند.
#رومن_پولانسکی
- ۱.۵k
- ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط