باید=مال من باشی ومن مال تو
باید=مال من باشی ومن مال تو
باید=من خاک پای تو باشم
باید=من دورت بگردم
باید= نفس بکشم با نفس هایت
باید = تا زنده ای به شانه هایم تکیه کنی
و من به شانه تو
باید= فقط عاشقانه برایت بنویسم.و بخوانم و بگویم
باید دیگر ندارد. ...من مال توام..تو مال منی
باید=من خاک پای تو باشم
باید=من دورت بگردم
باید= نفس بکشم با نفس هایت
باید = تا زنده ای به شانه هایم تکیه کنی
و من به شانه تو
باید= فقط عاشقانه برایت بنویسم.و بخوانم و بگویم
باید دیگر ندارد. ...من مال توام..تو مال منی
- ۴.۶k
- ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط