{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شیراز را به کل دوست داشتم

شیراز را به کل دوست داشتم
از همه‌اش بهتر اما #سعدی بود
دیدگاه ها (۰)

قربان تا غدیر#امامت #امامت_و_ولایت #عید_قربان #عید_غدیر

کاش می‌شد همين‌جا موندهمین‌جا مردبرنگشتکاش می‌شد...#امام_رضا

به چه امید به بازار رساند خود را؟

خطی‌ که بر گل روی تو آب می‌ریزدبه سایه آب رخ آفتاب می‌ریزدزب...

به نظرتون سرگرمی بین راهم چی بود؟ داشتم می رفتم شیراز

توقع داشتم بهتر شه😶قربونششششش بشم🤓🎀

تقدیم به شیرازیهای مهمانواز و خونگرم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط