{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به نظرم زندگی بدون دلبستگی بی معنیه.

به نظرم زندگی بدون دلبستگی بی معنیه.
آدم نیاز داره یک نفر باشه که نگرانش بشه؛
بهش بگه رسیدی خبر بده. از خستگیاش براش بگه، از روزمرگیاش.
به قول سعدی:
"دل نخوانند که صیدش نکند دلداری…"



سلاااام
روزتون بخیر مهربونا😍♥️
دیدگاه ها (۲)

😂😂😂

جوجوی کی بودی تو😂😂😂

♥️ℒℴνℯ♥️روزگارت که بگذردنه سواری رعنا با اسب سفید میخواهینه ...

فقط یه موزیک حالتو خوب میکنه....

𝒩𝘢𝘮𝘦 𝒩𝘰𝘷𝘦𝘭 : 𝘛𝘩𝘦 𝘗𝘳𝘪𝘤𝘦 𝘖𝘧 𝘛𝘳𝘶𝘵𝘩𝒫𝘢𝘳𝘵 : 𝟭𝟳و باز دوباره پچ پچ ه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط