{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بنگر  و  بشنو

بنگر  و  بشنو
بگذر و بِهْ شو.

سعدی ❤️
دیدگاه ها (۰)

گُفتا:«زِکه‌نالیم؟!که‌اَزماست‌که‌بَر‌ماست..!».💔

تیغیم و نمی‌ بُریم، ابریم و نمی‌ باریم...- حسین منزوی🫀

گاه اگر از دست ندهى، از دست مى روى.........- امين عدالت‌خواه...

یارب ..!!!تنها نظرت باشد پایان رنج هایم....❤️

به اطراف بنگر تا خود را بینیبه خود بنگر تا خدا را بینی

بیدار شو پنجره را بگشابشنو خدا صدایت میزندبخند ڪه خدا لبخندِ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط