{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما ها مُتادِ گوشی نیستیم ،مُتادِ آدَمای توشیم

ما ها مُتادِ گوشی نیستیم ،مُتادِ آدَمای توشیم
دیدگاه ها (۳)

فَراموش شُدِ

اَلان چیکا کُنَم حالِت خوب شِ(:

آدَما خِیلی عَجیبَن ،هَمو دوس دارَن اَما بازَم قَلبِ هَمو می...

با دُنیا میجَنگَم اَما تَسلیم تُ اَم

بدون شرح

دورم از ادمای نجس

خسته از ادمای دورم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط