{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فَراموش شُدِ

فَراموش شُدِ
دیدگاه ها (۱)

اَلان چیکا کُنَم حالِت خوب شِ(:

ما ها مُتادِ گوشی نیستیم ،مُتادِ آدَمای توشیم

آدَما خِیلی عَجیبَن ،هَمو دوس دارَن اَما بازَم قَلبِ هَمو می...

دردا فراموش میشن اما اونی که باعث شد درد بکشیم هرگز ...

محفل؟ شاید...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط