{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دنبالـ کسے نیستمـ کهـ وقتے میگمـ میرمـ ؛ بگهـ : نرو ! ک

دنبالـ کسے نیستمـ کهـ وقتے میگمـ میرمـ ؛ بگهـ : نرو ! کسے رو میخوامـ کهـ وقتے گفتمـ میرمـ ؛ بگهـ : صبر کنـ منمـ باهاتـ بیامـ ، تنهـ ـا نرو … !
دیدگاه ها (۱)

خداحافظ.

دلــــــــــــــــــت که شکست،ســـــــــــــــرت را بگیر بــ...

خدایامنوببر راحت کن خسته ام....

بله اگه دارید خوشبختید اگه ندارید بیخیال همه چی بشید.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط