{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خدایامنوببر راحت کن خسته ام....

خدایامنوببر راحت کن خسته ام....
دیدگاه ها (۲)

دنبالـ کسے نیستمـ کهـ وقتے میگمـ میرمـ ؛ بگهـ : نرو ! کسے ...

خداحافظ.

بله اگه دارید خوشبختید اگه ندارید بیخیال همه چی بشید.

واقعا لعنت لعنت لعنت

راحت میگم : لطفا فالو کنید 😂💙

فکر کن بخاطرش صدا گربه در میاوردم بعد راحت کیرم کرد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط