{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بله اگه دارید خوشبختید اگه ندارید بیخیال همه چی بشید.

بله اگه دارید خوشبختید اگه ندارید بیخیال همه چی بشید.
دیدگاه ها (۱)

خدایامنوببر راحت کن خسته ام....

دنبالـ کسے نیستمـ کهـ وقتے میگمـ میرمـ ؛ بگهـ : نرو ! کسے ...

واقعا لعنت لعنت لعنت

خدایاخودت هواموداشته باش.

عشق کنید .نظر بدید اگه سناریو هام رو دوست دارید یا دوست ندار...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط