☆NH★
☆NH★
از عاشقی سیرم
بیا...این قلب تقدیمت?
برون کردی من از سینه
سپردم دست تقدیرت.!
من اشوبم
تو ارامی
از عشق من گریزت نیست.
تورفتی
سهم من هیهات
تو رفتی طالعم غم دید...
چه گویم در غمت ای دوست
پیشمانی سزایت نیست
توباید درخودت مرده
دعایت استجابت نیست...
سروده ی خودم چطوره بچها??
از عاشقی سیرم
بیا...این قلب تقدیمت?
برون کردی من از سینه
سپردم دست تقدیرت.!
من اشوبم
تو ارامی
از عشق من گریزت نیست.
تورفتی
سهم من هیهات
تو رفتی طالعم غم دید...
چه گویم در غمت ای دوست
پیشمانی سزایت نیست
توباید درخودت مرده
دعایت استجابت نیست...
سروده ی خودم چطوره بچها??
- ۵۷۵
- ۰۴ آبان ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط