{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عکس‌نوشته و پوستر setayeshghalbesorbi 25482706

دیدگاه ها (۹)

گفت : شاعر از چی می نویسی؟!گفتم:از عشق و بارون و تنهایی..گفت...

شما که سواد داری ، لیسانس داری ،روزنامه خونیبا بزرگون می شین...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط