۱:ن پاپا چخبر هستش دیه😂😂😂😂😂چالش رو برداشتم دریغ از ی کامن
۱:ن پاپا چخبر هستش دیه😂😂😂😂😂چالش رو برداشتم دریغ از ی کامنت😂😂😂😂هیچ خبری نمیشه زنم بگیرم😂😂😂
۲: به به شوماااااااااا خوبی😂😂😂😂آره دیه گفتم بیام دوباره چالش بزارم ای پاپا ن پاپا تو خود عامل کرونا هستی هیچیت نمیشه😂😂😂
۳:میدونستم خوشحال میشی زود تر میززاشتم با آهنگ تی ام بکست برقصی😂😂😂😂
۲: به به شوماااااااااا خوبی😂😂😂😂آره دیه گفتم بیام دوباره چالش بزارم ای پاپا ن پاپا تو خود عامل کرونا هستی هیچیت نمیشه😂😂😂
۳:میدونستم خوشحال میشی زود تر میززاشتم با آهنگ تی ام بکست برقصی😂😂😂😂
- ۳.۴k
- ۲۲ تیر ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط