نیمه های گمشده 🫂🩵
نیمه های گمشده 🫂🩵
پارت ۱۸
از زبان: نویسنده ✍️(اینم چاتی پاتی یا همون چت جی پی تی🗿 نوشت چون نویسنده ایده نداشت😀🎀)
آئویی: جدی؟!😶
نزوکو: آرههههه!😀🎀
آئویی: وای...صبر کنید! الان خانم شینوبو و کانائو رو خبر میکنم!😨
[آئویی سریع رفت داخل عمارت.]
{چند دقیقه بعد...}
شینوبو:*همراه کانائو اومد بیرون.* چه خبر شده آئویی؟🙂
آئویی: خانم شینوبو...خودتون ببینید...🗿
شینوبو:*نگاهش افتاد به مویچیرو و یویچیرو.* ...
شینوبو: ...دوتا توکیتو؟🙂
کانائو:*اونم آروم بهشون نگاه کرد.* ...
نزوکو: نههههه!😀🎀 اینا داداشن! تازه امروز همدیگه رو پیدا کردن!😀💖
شینوبو: اوه؟...واقعا؟🙂
یویچیرو: ...آره.
مویچیرو:*آروم سرشو تکون داد.*
شینوبو:*لبخند زد.* خب...تبریک میگم. حتما پیدا کردن برادرت بعد از این همه سال حس قشنگیه، مویچیرو.
مویچیرو: ...هوم.
کانائو:*آروم جلو اومد.*
کانائو: ...خوشحالم...🙂
یویچیرو:*به کانائو نگاه کرد.* ممنون.
نزوکو: خبببببب!😀🎀 حالا که همه خوشحالیم...
نزوکو: غذااااااااااااا!🍚😀
همه: 🗿
شینوبو:*خندید.* انگار دلیل اصلی اومدن نزوکو-چان همین بود.🙂
نزوکو: دقیقا.🗿🎀
ادامح داردح...😀🎀
نویسنده ✍️:
خووووو😀🎀بالاخره شینوبو و کانائو هم فهمیدن این دوتا برادرن🥹🩵ولی نزوکو هنوز فقط به غذا فکر میکنه🗿🍚نظرتون؟🤓 تو کامنت بگینننن🎀کامنت رو خالی نزاریددددددد🥲💖
پارت ۱۸
از زبان: نویسنده ✍️(اینم چاتی پاتی یا همون چت جی پی تی🗿 نوشت چون نویسنده ایده نداشت😀🎀)
آئویی: جدی؟!😶
نزوکو: آرههههه!😀🎀
آئویی: وای...صبر کنید! الان خانم شینوبو و کانائو رو خبر میکنم!😨
[آئویی سریع رفت داخل عمارت.]
{چند دقیقه بعد...}
شینوبو:*همراه کانائو اومد بیرون.* چه خبر شده آئویی؟🙂
آئویی: خانم شینوبو...خودتون ببینید...🗿
شینوبو:*نگاهش افتاد به مویچیرو و یویچیرو.* ...
شینوبو: ...دوتا توکیتو؟🙂
کانائو:*اونم آروم بهشون نگاه کرد.* ...
نزوکو: نههههه!😀🎀 اینا داداشن! تازه امروز همدیگه رو پیدا کردن!😀💖
شینوبو: اوه؟...واقعا؟🙂
یویچیرو: ...آره.
مویچیرو:*آروم سرشو تکون داد.*
شینوبو:*لبخند زد.* خب...تبریک میگم. حتما پیدا کردن برادرت بعد از این همه سال حس قشنگیه، مویچیرو.
مویچیرو: ...هوم.
کانائو:*آروم جلو اومد.*
کانائو: ...خوشحالم...🙂
یویچیرو:*به کانائو نگاه کرد.* ممنون.
نزوکو: خبببببب!😀🎀 حالا که همه خوشحالیم...
نزوکو: غذااااااااااااا!🍚😀
همه: 🗿
شینوبو:*خندید.* انگار دلیل اصلی اومدن نزوکو-چان همین بود.🙂
نزوکو: دقیقا.🗿🎀
ادامح داردح...😀🎀
نویسنده ✍️:
خووووو😀🎀بالاخره شینوبو و کانائو هم فهمیدن این دوتا برادرن🥹🩵ولی نزوکو هنوز فقط به غذا فکر میکنه🗿🍚نظرتون؟🤓 تو کامنت بگینننن🎀کامنت رو خالی نزاریددددددد🥲💖
- ۴۰۶
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط