{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قهرکردن...

قهرکردن...
دیدگاه ها (۱)

تو هیچ وقت...

‏غم دل با که بگویم!که همه فضول و دهن لقن :)

#تیکهکاش یکی باشه که باهاش حرف بِزنی سبُک شی نه پَشیمون...

اف بر قوه قضائیه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط