{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو هیچ وقت...

تو هیچ وقت...
دیدگاه ها (۱)

‏غم دل با که بگویم!که همه فضول و دهن لقن :)

قهرکردن...

#تیکهکاش یکی باشه که باهاش حرف بِزنی سبُک شی نه پَشیمون...

تو هیچ وقت نبودی

تو هیچ وقت نمیتونی ......

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط