دخـــــتر بایـد...
دخـــــتر بایـد...
شـــیطون باشه
ناز داشته باشه
تو دل بـرو باشه
کلی هم لوس باشه و هی غر بزنه
اگه دلش هم خواست ..
دم به دقیقه باهات قهر کنه و
بگه دیگه دوستت ندارم
اما
کینه ای نباشه و دلش دریا باشه
زودی آشتی کنه و بپـــــره بغلت
از دُخــــــــــتر های ماست و شُل و ول
اصن خوشم نمیاد .. !!
شـــیطون باشه
ناز داشته باشه
تو دل بـرو باشه
کلی هم لوس باشه و هی غر بزنه
اگه دلش هم خواست ..
دم به دقیقه باهات قهر کنه و
بگه دیگه دوستت ندارم
اما
کینه ای نباشه و دلش دریا باشه
زودی آشتی کنه و بپـــــره بغلت
از دُخــــــــــتر های ماست و شُل و ول
اصن خوشم نمیاد .. !!
- ۵.۰k
- ۰۳ خرداد ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط