انقدر محکم مرا در آغوش بگیر...
انقدر محکم مرا در آغوش بگیر...
تا تمام باز مانده های خاطره از درد مرا
ترک کنند
چنان مرا ببوس...
تا فرصت آه کشیدنی نداشته باشم
دستم را بفشار...
تا که از نوشتن تنهایی شرم داشته باشم
نه... نه...
بمان
هراسی نداشته باش
فقط دوستم بدار!!!!
تا تمام باز مانده های خاطره از درد مرا
ترک کنند
چنان مرا ببوس...
تا فرصت آه کشیدنی نداشته باشم
دستم را بفشار...
تا که از نوشتن تنهایی شرم داشته باشم
نه... نه...
بمان
هراسی نداشته باش
فقط دوستم بدار!!!!
- ۶۲۱
- ۱۶ آبان ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط