{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عاغا جان.مرتضامون زنده اس

عاغا جان.مرتضامون زنده اس
بسه ديگه
دور از جونش
تا نديدين با چشاتون ک خاکش کنن الکى شايعه سازى نکنين
2000سال زنده و سلامت باشه
بجاى دعاکردناتونه!؟
من بميرم ب جاش
دیدگاه ها (۱۲)

بچه ها. ديدمديدم نوشت يکشنبه مراسم خاکسپاريشهمن ک سياه پوششم...

10مين ديگه.شبکه 3ويژه برنامه مرتضى پاشايي

بعله. ب اين ک فک کنم حالم خوووب ميشهمهندس آينده مملک.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط