{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها. ديدم

بچه ها. ديدم
ديدم نوشت يکشنبه مراسم خاکسپاريشه
من ک سياه پوششم
کاش من بجاش ميرفتم
هميشه صداى تو آرومم ميکرد
دیدگاه ها (۶)

10مين ديگه.شبکه 3ويژه برنامه مرتضى پاشايي

امروز دلم تنگ دیروزی است که میگفتی فردایت را می سازم!

عاغا جان.مرتضامون زنده اسبسه ديگهدور از جونشتا نديدين با چشا...

بعله. ب اين ک فک کنم حالم خوووب ميشهمهندس آينده مملک.

in your eyes

همیشگی من

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط