اینکه شمعدانی را جانم صدا می زنم،
اینکه شمعدانی را جانم صدا می زنم،
دست خودم نیست ...
همیشه فکر می کنم که گلها را
تو به دنیا آوردی
به گلدان مریم و نرگس و یاس
یا همین بنفشه و شب بو
نگاه کن!
زیبایی شان به تو رفته
تنهایی شان به من....
#𝑺𝒆𝒕𝒂𝒓𝒆𝒉★
دست خودم نیست ...
همیشه فکر می کنم که گلها را
تو به دنیا آوردی
به گلدان مریم و نرگس و یاس
یا همین بنفشه و شب بو
نگاه کن!
زیبایی شان به تو رفته
تنهایی شان به من....
#𝑺𝒆𝒕𝒂𝒓𝒆𝒉★
- ۱۹۵.۳k
- ۰۸ آبان ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط