من حدودا یه سال پیش اومدم به ویس.
من حدودا یه سال پیش اومدم به ویس.
یه سال گذشت.... من با خیلیا آشنا شدم
پانصد پست گذاشتم و ...
دو بار به مدت دو ماه نبودم
اگه بودم قطعا بیشتر پست می ذاشتم
انشاالله در کنار شما هزارمین پست هم بزارم
یا علی.
یه سال گذشت.... من با خیلیا آشنا شدم
پانصد پست گذاشتم و ...
دو بار به مدت دو ماه نبودم
اگه بودم قطعا بیشتر پست می ذاشتم
انشاالله در کنار شما هزارمین پست هم بزارم
یا علی.
- ۱.۱k
- ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط