هادی جان پاشو..
هادی جان پاشو..
فردا تولدته❤ پاشو دیگه
درسته من پرسپولیسی نیستم ولی گذاشتن این پستا معرفت میخواد:)
من موقع فوتت نبودم که پست بزارم ولی الان هستم و برا تولدت پست میزارم
تولدت مبارک۲۴ ابدی.
فردا تولدته❤ پاشو دیگه
درسته من پرسپولیسی نیستم ولی گذاشتن این پستا معرفت میخواد:)
من موقع فوتت نبودم که پست بزارم ولی الان هستم و برا تولدت پست میزارم
تولدت مبارک۲۴ ابدی.
- ۱.۹k
- ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط