ری اکشن شخصیت های توکیو ریونجرز«پارت ۲»✨
ری اکشن شخصیت های توکیو ریونجرز«پارت ۲»✨
مــــوضــــــوع:«اگه بهشون بگیم ددی»
-----------------------------------------------
ریندو👾
هر دوتای شما تازه رسیده بودین خونه
خیلی خسته بودین تو هم میخواستی پاشی بری غذا درست کنی برای هر دوتاتون که گفتی:
تو:ددی من میرم غذا بپزم
ریندو:چی گفتی؟؟
تو:گفتم د-چیز ریندو😃
ریندو:نه یه چی دیگه گفتی
تو:الفرار*
ریندو:هی کجاااا
تو:در حال فرار*
ریندو : پس جوابمو نمیدی نه؟؟
ریندو :دویدن با سرعت موشک و گرفتنت*
تو : گوه خوردممم
ریندو: بلند کردنت*امشب قراره باب میل من باشی^^
و هیچی دیگه به چوخ رفتی
------------------------------------------
ران🔥
تو رفته بودی بیرون و ران تازه رسیده بود خونه و دید تو نیستی بهت زنگ زد
ران:الو...ا/ت کجایی؟؟
تو:هیچی دارم میامم
ران:باشه عزیزم خدافظ
تو:بایی
پایان مکالمه*
۱۰ دقیقه بعد*
تو:سلام ددیییی-(گرفتن دهنش)
ران:سلام بیبی...
تو: چ..چطوری؟؟
ران :بد بودم تا وقتی که تو بیای...
تو: خب..چ...چرا؟؟
ران:تعمینم کن^^
تو:نه توروخداااا
ران:برداشتنت مثل گونی و بردنت به اتاق*
تو:وا....وایسااا
ران:نه نه نه باید همکاری کنی
اینم به چوخت داد باز
-----------------------------------------
خب بسه
منتظر پات بعدی باشیییییددددد
سایوناراااا 🔥✨
مــــوضــــــوع:«اگه بهشون بگیم ددی»
-----------------------------------------------
ریندو👾
هر دوتای شما تازه رسیده بودین خونه
خیلی خسته بودین تو هم میخواستی پاشی بری غذا درست کنی برای هر دوتاتون که گفتی:
تو:ددی من میرم غذا بپزم
ریندو:چی گفتی؟؟
تو:گفتم د-چیز ریندو😃
ریندو:نه یه چی دیگه گفتی
تو:الفرار*
ریندو:هی کجاااا
تو:در حال فرار*
ریندو : پس جوابمو نمیدی نه؟؟
ریندو :دویدن با سرعت موشک و گرفتنت*
تو : گوه خوردممم
ریندو: بلند کردنت*امشب قراره باب میل من باشی^^
و هیچی دیگه به چوخ رفتی
------------------------------------------
ران🔥
تو رفته بودی بیرون و ران تازه رسیده بود خونه و دید تو نیستی بهت زنگ زد
ران:الو...ا/ت کجایی؟؟
تو:هیچی دارم میامم
ران:باشه عزیزم خدافظ
تو:بایی
پایان مکالمه*
۱۰ دقیقه بعد*
تو:سلام ددیییی-(گرفتن دهنش)
ران:سلام بیبی...
تو: چ..چطوری؟؟
ران :بد بودم تا وقتی که تو بیای...
تو: خب..چ...چرا؟؟
ران:تعمینم کن^^
تو:نه توروخداااا
ران:برداشتنت مثل گونی و بردنت به اتاق*
تو:وا....وایسااا
ران:نه نه نه باید همکاری کنی
اینم به چوخت داد باز
-----------------------------------------
خب بسه
منتظر پات بعدی باشیییییددددد
سایوناراااا 🔥✨
- ۱۹۴
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط