.
.
به نظرم جهانی که ساخته شده برآیند رفتار ماست. معدل عمل همه انسان ها. از اول تا کنون.
آنچه که آدم ها روی کاغذ آورده اند حداکثر نماینده چیز خوب در نظر آن هاست -و نه حتی لزوما چیزی که درواقع به آن تمایل دارند-. آدم ها معمولا وقتی مینویسند حواسشان خیلی بیشتر از زمانی که رفتار میکنند جمع است.
به نظرم میرسد که این ها همه اش در خودخواهی ما ریشه دارد. خودخواهی فردی آدم ها ریشه خیلی از بدبختی های جمعی آن هاست...
به نظرم جهانی که ساخته شده برآیند رفتار ماست. معدل عمل همه انسان ها. از اول تا کنون.
آنچه که آدم ها روی کاغذ آورده اند حداکثر نماینده چیز خوب در نظر آن هاست -و نه حتی لزوما چیزی که درواقع به آن تمایل دارند-. آدم ها معمولا وقتی مینویسند حواسشان خیلی بیشتر از زمانی که رفتار میکنند جمع است.
به نظرم میرسد که این ها همه اش در خودخواهی ما ریشه دارد. خودخواهی فردی آدم ها ریشه خیلی از بدبختی های جمعی آن هاست...
- ۳۰۷
- ۱۶ فروردین ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط