سرودم ,
سرودم ,
نوازش و سکوت
و لبخندی که مرا به یغما برد,
انگشتانی ک سرگردانند و می نوازیش,
باریدی ,خندیدی,گریستی,
گوشه ای تنهاست آن من,
میلاد عشق است,
ای تو! ببار با من....ببار
دردی ک نهان است در هزار توی قلبم,
با تو بی جان است,
ای تو بخند با من, بخند...
نوازش و سکوت
و لبخندی که مرا به یغما برد,
انگشتانی ک سرگردانند و می نوازیش,
باریدی ,خندیدی,گریستی,
گوشه ای تنهاست آن من,
میلاد عشق است,
ای تو! ببار با من....ببار
دردی ک نهان است در هزار توی قلبم,
با تو بی جان است,
ای تو بخند با من, بخند...
- ۲۳۰
- ۲۳ آبان ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط