{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چه روی زشتی..

چه روی زشتی..
شخصی به لقمان حکیم گفت : "چه روی زشتی داری؟"

لقمان در پاسخ گفت : " از نقش چهره ام عیب می گیری یا از نقاش؟"

ابلهی دید اشتری به چرا گفت نقشت همه کج است چرا؟

گفت اشتر که اندر این پیکار عیب نقاش می کنی هشدار

در کژی ام مکن تو عیب نگاه تو ز من راه راست رفتن خواه
دیدگاه ها (۱)

statementi love yousungood night

تو بدان که سکوت من پر از رازهای ناگفته است .

دروغ دو جانبهشخصی بد ما به خلق می گفت ما چه...

سفیر کبیر Grand Ambassador

ستاره ای در میان تاریکی فصل۱ پارت ۱۷🌌آلمایت در برابرشان ایس...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط