{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خودتحقیر غربزده: شاه خوب بود

خودتحقیر غربزده: شاه خوب بود
.
آره دوبار😂😂
دیدگاه ها (۰)

شما فقط وقاحت و رذالت این نجس‌های زن‌وبچه‌کش رو داشته باش

احتمالا منظور پزشکیان همچین چیزیه

ای یادگار کودکیم...

این قدر خوب بود دوبار گزاشمتششش😅

دوستان غربزده خائن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط